همچین دخترای نازنینی داریم
 
طنزوبامزه
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 9:13 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

دختر: خفه شو بي پدر ديگه با من حرف نزن
پسر: چرا من كه كاري نكردم...
دختر: اون دخدره كه داشت رد ميشد خيلي جذاب بود نه؟
پسر: من اصن نگاش نكردم به جون تو ...
دختر: از اينا خوشت مياد چرا با من دوست شدي؟ خوشگل بود نه؟
پسر: نه بابا خيلي هم معمولي بود، قده متوسط هيكل استخوني ، روژه لبه صورتي ، رنگه ناخوناشم كه بنفش بود ، با مانتوئه زرد ، شبيه رنگين كمون بود...
دختر: فقط سايزه سوتينشو فك كنم نمي دوني...برو ديگه سمته من نيا عوضي...
پسر: اي بابا من كه ... من عاخه...!! راستي چقدر لاغر شدي...
دختر: واقعن عزيزم؟
پسر: خيلي هم خوشگل شدي...
دختر: آره همه مي گن عزيزم....
پسر: ببخشيد به اون دخدره نگاه كردم
دختر: قربونت برم الهي، من بهت اعتماد دارم....
راست گفتي لاغر شدم؟
:|ی همچین دخترای نازنینی داریم ما :))



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت15:40---6 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی و نظرتو بگی و اگه تمایل داشتی باهم تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب